Pe forumul lui saccsiv, la adresa "uncrestinortodox2"

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos

Pe forumul lui saccsiv, la adresa "uncrestinortodox2"

Mesaj  Admin la data de Lun Apr 26, 2010 6:15 pm

@"Crestinuleortodox2",
Bine te-a pus la punct Veniamin Ilie pe blogul lui cu aiurelile tale fara suport dogmatic de genul "eu cred ca BOR nu a fost parasita de Duhul Sfant", in vreme ce Patriarhiile Constantinopolului, Alexandriei, Antiohiei si Ierusalimului (nu eu sau altii...) au impartit anatema oricui ar incerca numai sa gandeasca (tine minte- numai sa gandeasca!) a reforma ceva din Sfanta Traditie, in scopul de a muta Sfintele Sarbatori cu data fixa precum:

Inaltarea Sfintei Cruci;
Adormirea Prea Sfintei Nascatoare de Dumnezeu si Pururea Fecioarei Maria;
Nasterea Prea Sfintei Nascatoare de Dumnezeu si Pururea Fecioarei Maria;
Nasterea Domnului;
Botezul Domnului;
Schimbarea la Fata a Domnului;
Buna Vestire,
si altele cate si mai cate,

cu 13 zile mai devreme pentru a:

1. Scurta Postul Sfintilor Apostoli cu 13 zile (aducandu-l in unii ani la 2-3 zile sau in altii, desfiintandu-l prin "iconomie bisericeasaca", vorba mult preafericitului vostru Ilie Cleopa (sau acesta nu stia ca oricine scurteaza posturile sau le desfiinteaza este blestemat de catre Biserica ?!);

2. Aduce aceste sarbatori la aceeasi data in care le sarbatoresc ereticii catolici, prin aceasta, asa-numitul "stil nou" ortodox inchinandu-se aceluiasi dumnezeu (idol) ca si acesti eretici;

-Steaua care i-a calauzit pe magi la pestera unde S-a nascut Pruncul Iisus Hristos apare pe cerul Bethleemului la 7 ianuarie dupa calendarul anti-bisericesc, 25 decembrie dupa cel bisericesc;
- Intoarcerea apelor Iordanului are loc la 19 ianuarie dupa calendarul anti-bisericesc, 6 ianuarie dupa cel bisericesc;
-Norul care aminteste de Schimbarea la Fata a Domnului nu apare la 6 august dupa calendarul anti-bisericesc, cand voi sarbatoriti in mod fals acest eveniment praznical, ci la 19 august dupa acelasi calendar, adica 6 august dupa calendarul bisericesc:


Citat: "Pe lângă Sf. Lumină, una dintre marile revelaţii şi bucurii duhovniceşti ale sărbătorilor praznicale este Schimbarea la Faţă, care se petrece pe Muntele Taborului, în data de 6/19 august, după cum bine ştim, şi care descoperă o faţetă nevăzută a acestei sărbători pe care, desigur, într-un cerc de credincioşi, într-o biserică oarecare din lume, poate nu ai ocazia să o vezi, decât în cazul în care Dumnezeu ar vrea să ţi-o descopere în mod particular. Dar acolo, în văzul tuturor, al miilor de credincioşi sau necredincioşi care participă pe Muntele Sfânt al Taborului, în noaptea din 18 spre 19 august, în timpul Sf. Liturghii, coboară asupra Sfântului Munte un nor. Cei necredincioşi – cum i-am şi auzit pe mulţi din ei -, ar spune că este o manifestare meteorologică. Norul acesta este însă cu totul altceva decât norii aceia obişnuiţi, lăptoşi, pe care îi vedem coborând uneori dimineaţa peste munţii noştri. În primul rând, pentru că el are o formă de manifestare cu totul aparte. Începând de la ora la care se petrece în biserică privegherea, vezi, din vârful muntelui, dinspre Nazaret, pe cerul întunecat de noapte, la distanţă foarte mare, dintr-o dată, o bucată portocalie! Şi aceasta se tot mută şi vine exact perpendicular pe biserică şi stă până pe la douăsprezece-unu noaptea sub forma unei limbi portocalii, întunecate, la o distanţă destul de mare, de câţiva kilometri buni de Muntele Taborului. Şi cam pe când începe Liturghia, dar în mod special spre momentul Heruvicului, din orizont începe să se deplaseze acest nor, vine spre munte şi, când se apropie de noi, comportă diverse forme, diverse consistenţe, şi începe să se rupă din el câte o bucată, câte o fâşie, sau mai multe fâşii, mai multe mingi rotunde, lunguieţe, sub formă de îngeri, sub formă de păsări, şi să vină, pe deasupra turlei bisericii – biserica are în vârf, unde este turla, şi o terasă, fiind construită ca mai toate casele în zona orientală, cu terase în capătul clădirii -, unde lumea se urcă şi invocă Duhul lui Dumnezeu! Cuvintele sunt extraordinar de mici să exprimi ce simţi când bucăţile acelea ca de vată vin şi le atingi cu mâinile, le simţi pe chip… Ai vrea să te urci pe acea bucată şi să pleci, să nu te mai intereseze nimic!

Concomitent cu minunea aceasta, se răspândeşte în aer un miros extraordinar parcă de tămâie, dar nu este tămâie; parcă de răşinoase, dar nu este de răşinoase; e o combinaţie de conifere orientale, cu tămâie naturală, din răşina pomului. Bineînţeles, se găsesc şi aici cei care să pună la îndoială minunea, spunând că au făcut grecii vreo nouă şmecherie sau că e doar un proces meteorologic. Aici este însă o manifestare generală a bucuriei! Totul tresare de bucurie acolo, ceea ce nu se întâmplă nicicum în alte locuri, în alţi munţi, în cazul fenomenelor meteorologice".

(dupa http://hristofor.wordpress.com/2008/08/19/minunea-de-pe-muntele-taborului/ )

O dovada ca n-aveti voie sa va impartasiti cu toti patriarhii de la Bucuresti, pe care voi insiva ii gasiti apostati, nici sa-i pomeneasca preotii vostri la slujbele lor:

"După aceea, acei eretici răucredincioşi, văzînd pe părinţii aceia că voiesc mai bine să moară decît să se depărteze de credinţa lor cea deaptă, au găsit asupra lor o amăgire ca aceasta, zicîndu-le: “Nu avem trebuinţă de altceva de la voi, decît numai împreună cu Teodot, patriarhul, să vă împărtăşiţi în biserică cu Sfintele Taine, iar mai mult decît aceea să nu faceţi nimic. Şi astfel veţi merge în libertate în mănăstire, cu credinţa şi înţelegerea voastră“.

Cu acel vicleşug ereticesc amăgindu-se părinţii, ca şi cum se învoiau într-acea vreme la eresul lor, dar pe urmă, cunoscînd amăgirea aceea, se căiau foarte mult şi s-au îndreptat bine. Deci, fiind liberaţi fiecare dintru a sa închisoare şi din legături, au mers la Cuviosul Părinte Nichita, sfătuindu-l şi rugîndu-l ca, învoindu-se şi el cu împărtăşirea lui Teodot, să iasă din temniţă. Dar nevrînd Sfîntul Nichita să lase închisoarea pe care o răbda pentru Hristos şi nesuferind de loc să-i asculte pe dînşii, îi stăteau împotrivă părinţii, zicîndu-i: “Nu se poate să ieşim noi de aici şi pe tine să te lăsăm. Puţin este lucrul pe care-l cer ei de la noi, adică numai să ne împărtăşim cu Teodot, iar credinţa noastră să ne-o ţinem, să potrivim judecata la vremea nevoilor acestora, ce ne sînt deasupra. Cu acest mic lucru să ne dezlegăm pe noi înşine, ca nu cu totul să ne pierdem”.

Astfel ei cu supărare stîndu-i împotrivă şi mult timp silindu-l, a ieşit Cuviosul Nichita chiar nevrînd, nu de pătimirea cea rea fugind, nici de munci temîndu-se, ci ascultînd cu dinadinsul rugămintea părinţilor acelora şi cărunteţile lor văzîndu-le, s-a plecat spre sfătuirea acelora, fără voia sa. Căci, fiindu-le înainte viaţa şi moartea, cu voie îi era lui ca pentru dreapta credinţă să-şi aleagă mai bine moartea decît viaţa. Însă nu s-a lepădat într-acea vreme de cinstita însoţire a părinţilor, cărora le ştia şi credinţa cea dreaptă şi îmbunătăţita viaţă. Deci au mers cu toţii la mincinosul acela patriarh. Iar acela, ca să-i vîneze cu mai multă uşurinţă spre a lui împărtăşire, i-a dus la un oarecare loc de rugăciune, care într-adins era împodobit cu icoane, ca, văzînd părinţii sfintele icoane, să socotească că patriarhul este dreptcredincios. Acolo, Teodot slujind, au primit împărtăşirea din mîinile lui, pentru că auzeau din gura aceluia nişte cuvinte ca acestea: “De nu va cinsti cineva icoanele lui Hristos, anatema să fie!” Aceasta o zicea el, nu cinstind icoana Mîntuitorului, ci făţărnicindu-se înaintea lor, ca să nu se îndoiască a se împărtăşi cu dînsul.

După aceasta, plecînd fiecare la a sa mănăstire, Cuviosul Nichita cu jale în inimă s-a rănit, căci cu Teodot, mincinosul patriarh, cu făţarnicul înşelător s-a împărtăşit; că şi pe acea mică abatere din calea cea dreaptă sfîntul ca pe o întreagă rătăcire o socotea pentru el. Deci, a socotit să fugă într-altă parte şi acolo să se pocăiască de greşeala sa. Şi intrînd într-o corabie, a plecat la ostrovul ce se numea Proconis. Apoi, socotind în sine că unde i-a fost greşeala, acolo se cade să-i fie şi pocăinţa, s-a întors iarăşi în Bizanţ şi, umblînd prin cetate, învăţa fără frică pe popor ca să se ţină de dogmele cele drepte, care la al şaptelea Sinod din toată lumea s-au stabilit de Sfinţii Părinţi.

Înştiinţîndu-se împăratul de aceea, a chemat la dînsul pe sfînt şi i-a zis lui: “Pentru ce nu te-ai dus la mănăstirea ta, precum s-au dus şi ceilalţi egumeni? Pentru ce tu singur ai rămas umblînd după voia ta, iar poruncii noastre, precum am zis, nu te-ai supus? Oare socoteşti întru nimic stăpînirea noastră? Deci, ascultă porunca noastră şi te du la mănăstirea ta; iar de nu, apoi voi porunci să te muncească pe tine”. Iar sfîntul cu glas lin a răspuns, zicînd: “Eu, o, împărate, nici la mănăstirea mea nu mă voi duce, nici credinţa mea nu voiesc a o lăsa. Ci, în mărturisirea mea petrec şi voi petrece, în care şi părinţii mei, sfinţii episcopi cei dreptcredincioşi, au petrecut; care au pătimit izgonire şi închisori cu nedreptate de la tine şi la multe primejdii s-au dat, apărînd Biserica cea dreptcredincioasă, în care stăm şi ne lăudăm întru nădejdea slavei lui Dumnezeu. Şi să ştiţi de la mine cu adevărat, că nici de moarte nu mă tem, nici viaţa aceasta vremelnică nu o iubesc. Dumnezeu îmi este mie martor, că am făcut ceea ce nu mi se cădea să fac. Ci, pentru ascultarea bătrînilor m-am supus nevrînd, împlinind voia lor, m-am împărtăşit cu mincinosul patriarh Teodot, de care lucru îmi este jale şi mă căiesc. Deci, să ştii bine că de acum înainte nici o împărtăşire nu-mi este cu voi. Ci petrec întru predaniile Sfinţilor Părinţi, pe care le-am primit de la început. De aceea, fă cu mine ce vrei, fără a nădăjdui să auzi altceva de la mine”.

(dupa http://hristofor.wordpress.com/2010/04/16/astazi-sfintul-nichifor-marturisitorul-glasuieste-m-am-impartasit-cu-mincinosul-patriarh-teodot-de-care-lucru-imi-este-jale-si-ma-caiesc-de-acum-inainte-nici-o-impartasire-nu-mi-este-cu-voi/ )

Cu alte cuvinte: luati bine aminte cu ce patriarh va impartasiti si pe care patriarh il pomenesc parintii vostri duhovnici la slujbele lor, ca sa nu va puneti in pericol mantuirea sufletelor voastre - nu ziceti: " Si ce daca Daniel este apostat - eu sunt ortodox; cata vreme va impartasiti cu el si la slujbele voastre il pomeniti, va asumati in intregime ereziile si toate ratacirile de care el, marele patriarh si conducator de biserica se face vinovat - le stiti bine, nici nu trebuie sa le mai enumar...

In incheiere, ca o concluzie:

"Nou-stiliştii (următorii “stilului nou”) nu înţeleg sau, mai degrabă, se fac că nu înţeleg că “problema calendarului” nu se referă deloc la calendarul în sine, ci la “schimbarea” calendarului ca la o etapă stabilită din timp către înjugarea de facto a bisericilor ortodoxe la erezia ecumenistă. Ecumenismul este scopul, schimbarea calendarului – unul din paşii cruciali. Aceasta n-o spune “stilistul” X sau Y, ci însăşi cei care au lucrat intens la lepădarea calendarului Bisericii lui Hristos şi acceptarea calendarului ecumenist, lepădat de Biserică"
(sursa: http://hristofor.wordpress.com/2010/04/12/ce-nu-vor-sa-inteleaga-nou-stilistii-i/ )

P.S. Te arde, cumva, saccsiv? Sau pe michidutii din tine? ...

Sa trimit acest post si pe alte bloguri ortodoxe, mentionand special ca este un post cenzurat pe blogul tau, eu neavand nici o legatura cu 'sacsiv'.
Da' ce sa-ti cer eu tie daca si Mitropolia Slatioara te-a luat in vizor, considerandu-te ratacit?...

Admin
Admin

Mesaje : 28
Data de înscriere : 05/03/2010

Vezi profilul utilizatorului http://orthodox-traditional.forumers.ro

Sus In jos

Pe forumul lui saccsiv, la adresa ereticului administrator nou-calendarist al acestui forum

Mesaj  Admin la data de Joi Apr 29, 2010 6:41 pm

Saccsiv,

De cate ori nu ti s-a spus ca numita indreptare a calendarului este unul din pasii propusi de masonerie pe calea ereziei ereziilor – ECUMENISMUL – si a apropierii de toate adunaturile eretice – “Biserica” catolica, “Biserica” anglicana”, “Bisericile” protestante si cele neo-protestante, care pot fi numite sui-generis SINAGOGI ale MAMONEI/BELZEBUTULUI.

Chiar din Enciclica apostaziatei patriarhii a Constantinopolului din 1920 se poate deduce acest fapt – asa ca: ORI CU MASONII – cum din nefericire le iei si tu si toti cei de stil nou IN MOD INCONSTIENT PARTEA(INCLUZAND SI INDREPTAREA CALENDARULUI), ORI CU BISERICA DOMNULUI (REFUZAND PANA LA MOARTE ORICE REFORMA DE ORICE NATURA IN CADRUL SFINTEI TRADITII si BISERICII), citat – ca sa-ti ramana si tie ideea ca nu motivele astronomice au stat la baza indreptarii, ci apropierea de mai sus-mentionatelke sinagogi ale Satanei, fals numite “biserici”, citat din Enciclica de la 1920:

“Biserica noastră susţine că apropierea dintre nenumăratele Biserici Creştine şi înfrăţirea dintre ele nu este exclusă de diferenţele doctrinare care există între ele. (Cum sa consideri Biserica a lui Hristos orice erezie?? nota personala).În opinia noastră o asemenea apropiere este chiar de dorit şi necesară. Aceasta este folositoare din multe puncte de vedere pentru interesul real al fiecărei Biserici în parte şi a întregului Trup creştin, şi de asemenea pentru pregătirea şi înaintarea spre acea unitate binecuvântată care va fi completată în viitor în acord cu voia Domnului. De aceea, considerăm că timpul prezent este cel mai favorabil pentru a duce mai departe această importantă problemă şi pentru a o studia împreună.
Chiar dacă în acest caz, din pricina vechilor prejudicii, practici şi pretenţii, dificultăţile care au primejduit adesea încercările de unire în trecut pot apare ori pot fi crescute iar, cu toate acestea, în viziunea noastră, din moment ce suntem preocupaţi în acest stadiu iniţial numai de contacte şi apropieri, aceste dificultăţi sunt de o importanţă minoră. Dacă există voinţă şi intenţie bună, ele nu pot şi nu ar trebui să creeze un obstacol de neînlăturat.
De aceea, considerând un asemenea obstacol ca ne posibil şi neavenit, mai ales în viziunea plină de speranţă a „Ligii Naţiunilor”, riscăm să exprimăm mai jos, pe scurt, gândurile noastre şi părerea noastră privind modul în care înţelegem această apropiere şi contact şi cum considerăm ca aceasta să se realizeze; cu responsabilitate cerem şi invităm judecăţile şi opiniile celorlalte Biserici surori din Est şi a venerabilelor Biserici creştine din Vest şi de oriunde din lume. (Ce legatura exista intre organizatia masonica “Liga Natiunilor” – precursoarea ONU si dreapta credinta si Trupul lui Hristos, Biserica ? – Niciuna, iarasi nota personala).
………………………………………..
După părerea noastră, o asemenea prietenie şi o dispoziţie primitoare a Bisericilor între ele, poate fi arătată şi demonstrată în particular în următoarele moduri:
a) prin acceptarea unui calendar uniform pentru celebrarea marilor sărbători creştine în acelaşi timp de către toate Bisericile; (Deci ati observat care e scopul real al indreptarii calendarului iulian, bisericesc – concelebrarea sarbatorilor dumnezeiestii Biserici impreuna cu cei ce se inchina altor zei, precum catolicii, protestantii, anglicanii, neo-protestantii si alte adunaturi eretice, care pe drept cuvant pot fi numite sinagogile mamonei/belzebutului – iarasi nota personala);

…………………………………………………………
d) Prin relaţii de prietenie între şcolile teologice şi profesorii de teologie; prin schimburile de păreri teologice şi eclesiastice şi a altor lucrări publicate în fiecare Biserică;( cu alte cuvinte prin acceptarea infestarii dreptei invataturi ortodoxe cu tot soiul de pseudo/invataturi, minciuni ale ereticilor mai sus numiti – nota personala);

e) Prin schimbul de studenţi pentru o mai completă pregătire între seminariile diferitelor Biserici; (adica prin infestarea mintii viitorilor ierarhi cu pseudoinvataturile numitelor sinagogi eretice – catolica, protestante, anglicana, neo-protestante – nota personala);

i) Prin permiterea folosirii reciproce în comun, a capelelor şi a cimitirelor pentru funerariile şi înmormântările credincioşilor altor confesiuni care mor în pământ străin; (Canoanele 45 si 46 apostolice interzic sub pedeapsa caterisirii/ anatemizarii participarea ierarhilor/mirenilor ortodocsi la slujbe sustinute in capistile idolesti (sinagogile mamonei/belzebutului) catolice, protestante, anglicane, neo-protestante – nota personala);
……………………………..

j) Prin deciderea chestiunii despre căsătoriile mixte între confesiuni;
…………………………………………………………………………………..
În cele din urmă, este datoria Bisericilor care poartă numele sfânt al lui Hristos să nu mai uite şi să nu mai neglijeze nici o dată noua şi marea poruncă a iubirii(Iubirea inaintea Adevarului, Adevar Care este Insusi Domnul Iisus Hristos – fapt care arata cat de apostaziata era deja Patriarhia Ecumenica de Constantinopol la 1920 – nota personala). Nici nu mai trebuie să continue să cadă cerşind milă în urma autorităţilor politice, care, aplicând cu adevărat spiritul Evangheliei şi al învăţăturii lui Hristos, deja au alcătuit sub fericite auspicii aşa numita Ligă a Naţiunilor (ce legatura exista intre spiritul Evangheliei si crearea unei organizatii profund anti-crestine, masonice, precum Liga Natiunilor? – nota personala)cu scopul de a apăra şi cultiva caritatea şi înţelegerea între popoare.

Sper ca ti-am dat suficiente motive prin care sa reflectezi, saccsiv, daca indreptarea calendaristica a fost produsa din motive de imperfectiune astronomica sau din motive de apropiere de marile erezii apusene, si nu numai tie…sper sa nu mai zici ca tu nu te inchini la calendar (desigur, tu nu te inchini la calendar, ci la dezordinile pe care indreptarea acestuia le-a produs in Sfanta Traditie, avand ca rezultat REFORMAREA TIPICULUI BISERICESC TRADITIONAL intocmit de SFANTUL SAVA cel sfintit si o data cu ele tu celebrezi de fapt niste praznice pagano-ereticesti, ale CATOLICILOR SI PROTESTANTILOR, inchinandu-te aceluiasi zeu ca si ei – altul decat Preadulcele Domn si Mantuitor Iisus Hristos)
.

Admin
Admin

Mesaje : 28
Data de înscriere : 05/03/2010

Vezi profilul utilizatorului http://orthodox-traditional.forumers.ro

Sus In jos

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus


 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum